poniedziałek, 25 marca 2013

Wiosenne CANDY u Burany :-)

Na Waszych blogach masę jest prób odpędzenia zimy i przyciągnięcia wiosny. Mnie tez już powoli zima zaczęła męczyć, więc postanowiłam się dołączyć do owych prób i takim oto wiosennym domeczkiem zachęcić wiosnę to zerkania na nas życzliwszym okiem :-)














Domeczek jest maleńki, do powieszenia na ścianę, jako ozdoba sama w sobie, albo może do eksponowania jakichś maleńkich skarbów? Ozdobiony techniką decoupage, wykończony lakierem matowym.
Jakie zasady? Takie jak zwykle :-)
1. Proszę o wyrażenie chęci udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem.
2. Miło mi będzie, jeśli będziecie odwiedzać mnie częściej i zostaniecie moimi Obserwatorkami.
3. Proszę o podlinkowanie w pasku bocznym banerka dotyczącego tego Candy. Oto banerek:


4. Dopuszczane do zabawy są oczywiście osoby nie posiadające swego bloga, ale miło mi by było, jeśli wtedy takie osoby umieściłyby podlinkowaną informację o moim Candy u siebie na FaceBooku, Twitterze i. in., i mnie o tym poinformowały w swoim komentarzu. Natomiast jeśli się trafią osoby, które nie mają ani bloga, ani FB itp., to trudno: zabawa jest dla wszystkich i również jesteście zaproszeni do udziału :-)
5. Bawimy się do 28 kwietnia. Losowanie odbędzie się dnia następnego w poniedziałek 29 kwietnia.
edit. 6. Osoby anonimowe, proszę o zostawienie swego maila w komentarzu :-)

Zostaje mi życzyć udanej zabawy, szczęścia w losowaniu, a sobie nadziei, że moje Candy przypadnie Wam do gustu :-)

148 komentarzy:

  1. Z miłą chęcią się zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się również:), obserwuje od dawna, a domeczek super!
    przesyłam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Domeczek jest prześliczny, więc nie mogę sobie odmówić i staję w kolejce:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki właśnie domeczek mi się marzy:D
    Staję grzecznie w kolejce i trzymam kciuki!!!
    Banerek u mnie na blogu.
    Pozdrawiam i ściskam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. Domeczek bardzo fajny - np. na naparstki bo zbieram :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny w sam raz na szpuleczki do mojej pracowni:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! Planowałam takie cudo córce kupić na jej malutkie przydasie:) Więc candy jak na życzenie:D

    Pozdrawiam,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się i ja...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki! Ustawiam się w kolejce i liczę na to, że może szczęście tym razem się uśmiechnie i wylosuję to cudo dla Żuczka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe cukiereczki ... staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ustawiam sie w kolejce!fajnie by bylo wygrac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tu moj blog Z tWOIM bannerkiem

      http://kleksowy.blogspot.com/

      Usuń
  14. Słodki ten domeczek :) Spróbuję szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie rzeczy.. takie szufladki, pojemniczki z tymi przegródkami.. :)
    Więc dzielnie staję w kolejeczce :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne :) Zapisuje się. Banere u mnie ba blogu.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  17. Już widzę oczami wyobrażni jak ładnie prezentowałby sie na mojej jasno niebieskiej ścianie :) Miodzio :) dodatkowo można tam umieścić pamiatki i małe skarby :)
    Chętnie biorę udział:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się w kolejce. Domek prześliczny, mam wielką ochotę przejąć go w posiadanie!
    Zapraszam do siebie na candy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy a w domku na pewno cudnie wyglądałyby szpulki:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki cudny domek. W ogóle dobry pomysł by coś takiego stworzyć. ;)

    Z przyjemnością się zgłaszam!

    http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja! I ja!:) Takiego słodkiego cukierasa każdy chciałby mieć! Przesyłam tysiąc buziaków dziękując za Twoje wyznanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczny domek!! staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też się ustawiam w tej kolejce. Mam wieloletnią praktykę w staniu w kolejkach. A to chyba jedyna okazja aby coś takiego słodkiego wybębnić od własnej córci.

    OdpowiedzUsuń
  24. cudeńka! zgłaszam się i ja! :)
    ściskam,
    Kaja
    www.mimi-decoupage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się i z chęcią zostaję twoim obsrwatorem :) Pięknie tworzysz więc czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Domek jest przecudowny, ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam :)
    Zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wpisuję sie z nadzieją :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja się również dołączę. Super ta półeczka. Jak domek dla lalek

    OdpowiedzUsuń
  30. przez te twoje candy to chyba a sama bloga założę... śliczny domeczek :)póki co linkuję na FB.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny domek, więc i ja ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały, ustawiam się w imieniu Julci:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie wezmę udział :) banerek już wisi http://kamira90.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny ten domek.. Oczywiście biorę udział =]

    OdpowiedzUsuń
  35. ale śliczny, już wiem gdzie bym go powiesiła:) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo chętnie zapisuję się do kolejki:)
    domek jest śliczny i będzie mi w sam raz pasował do szyciowego kącika:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wkomponuję się w kolejkę marząc o tym ślicznym domeczku: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. to ja bardzo bardzo chętnie ustawię się w kolejce :) wiem już gdzie domek będzie wisiał nie wiem jeszcze co w nim będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się :)
    http://maniaxyzhandmade.blogspot.com/
    Ps. Może chcesz zapromować konkurs?
    http://blogowe-cukiereczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. zapisuję się ! :)
    obserwuję :)
    banerek wstawiony na http://tymczasowaprzestrzen.blogspot.com/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. ale fajne candy
    ja, chociaż przeprowadziłam się rok temu, nadal mam puste ściany
    chętnie przygarnę ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudeńko! Zgłaszam się. :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Oczywiście, że się zgłaszam! Obserwuję jako MałaMi, a banerek na moim blogu: www.malaa-mi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie wezmę udział :)
    [na FB też jest informacja :) - https://www.facebook.com/anna.kurtasz]

    http://anek73.blox.pl/2013/03/Rozdanie-u-Burany.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Z przyjemnością dołączam do obserwujących- z nie mniejszą ustawiam się w kolejce po te słodkości
    Banerek na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. czterdziesta ósma w kolejce:) będę obserwować:D

    OdpowiedzUsuń
  47. czterdziesta ósma w kolejce:) będę obserwować:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudnie pasowałby do pokoiku mojej bratanicy :) Z chęcia sprawiłabym jej taką niespodziankę.

    Lecę podziwiać ostatnie wpisy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Słodki ten domek.
    Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy
    www.niebowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. cudo :) oczywisie staję w kolejce po domeczek na maleńkie skarby i drobiazgi :) baner podlinkowany dodany u mnie na blogu :) http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Z przyjemnością się zapisuję i licze na łut szczęścia;)
    Pozdrawiam cieplutko
    marta

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękny domek, już go widzę na ścianie nowego pokoiku mojej córci :)
    Podliknowy baner u mnie na blogu, gdzie serdecznie zapraszam :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajny domek .Świetnie pasowałby do wystroju mojej wiejskiej werandy
    Banerek znajdziesz na www.domzklimatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ochhh piękny domeczek chętnie bym go przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczny domek. Stanę grzecznie w kolejeczce :)
    http://obcapodslaskimniebem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. ale cudny ten domeczek ... juz go widze jak sobie wisi nad moim biureczkiem :D ... ustawiam się grzeczniutko w kolejce pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  57. Tym razem tylko życzę szczęścia;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ah Twój domek byłby idealny w moim domku, a raczej w królestwie mojej córci:)Marzenie:)
    Obserwuje jako isza, a banerek na deco-szuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. EXTRA! ALE CUDNY! Bardzo bym taki chciała aby zawisł w pokoiku mojej córeczki! :-) Info na pasku bocznym :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. abaoski ,jak mozna to z radoscia sie zapisze na taki sliczny domek:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się po domek jednocześnie oferując swoje candy:) Pozdrowienia i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam przez duże "U" i staję do walki ;D
    Pozdrawiam serdecznie z Fiołkowego Wzgórza
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  63. Ach, jaki cudny ten domek!
    Marzę o taki od dawna...
    Oczywiście ustawiam się w kolejce i czekam z niecierpliwością na losowanie...a nuż szczęście się do mnie uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Same śliczności, po które chętnie ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ulalala:) ustawiam się grzecznie w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Do kolejki staje i ja moze szczescie do mnie sie uśmiechnie i na moje urodziny wylosuje ten wspaniały domek.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy http://nitusiek.blogspot.com/2013/03/candy-candy-ktos-chetny.html

    OdpowiedzUsuń
  67. śliczny, zgłaszam się z miłą chęcią :D
    olapoczta97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękny domek - już stoję i czekam na swoje szczęście!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  69. cudny ten domeczek,bardzo w moim stylu;))

    OdpowiedzUsuń
  70. Kolejka już taaaaka długa , nie dziwie się , ba! i nawet będę dalej tą stonogę rozciągać ;p domek prześliczny może mi szczęście dopisze ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Panna Kropka ;*

    OdpowiedzUsuń
  71. Domek jest prześliczny^^
    Ustawiam się w kolejce licząc po cichutku na szczęście;)
    Mój email to: auruna@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. zgłaszam się baner http://paradoxaraz.blogspot.com/
    obserwuje email iwonab53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Cuuudny ten domeczek! Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczne candy,ustawiam się w kolejce. Zawsze marzył mi się taki domek. Zapraszam do siebie.
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  75. Aha! To już wiem kto mi sprzątnął sprzed nosa miski u Staniszki i budki z ptaszkami u Zakręconej Kurki! Aha! A tak się na nie nastawiłam :-) Dziś, przyznam, że przez przypadek, trafiłam do Ciebie. I poczułam się jak u siebie w domu. Moja Mama także haftuje krzyżykami, od lat. I maleńkie formy i duże obrazy. A Twoje prace piękne. Masz dziewczyno talent do tego. I cierpliwość.
    Zapisuję się także w ogonek. Domek wielce miły do zakwaterowania się w nim. Może się uda:-)
    Baner już u mnie jest. A na obserwatora, bacznego bardzo, z wielką chęcią się zapisałam. U mnie za jakiś czas też otworzę pudełko ze słodyczami. Może się skusisz :-)
    Edyta z Kubkiem Kawy (strzepki-okruchy.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  76. Chętnieę się przyłączę:)))

    OdpowiedzUsuń
  77. Ależ tu już dziki tłum :-)
    Domeczek fajniutki więc czekam i ja :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  78. Oj jak bym mogła przegapiś taką okazję,zapisuję się z chęcią ;))

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja również dołączam do zabawy w nadziei na cukierki :) I zapraszam serdecznie na candy u siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2013/04/rocznica-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  80. Zapisuję się i cierpliwie czekam.

    OdpowiedzUsuń
  81. Zatem jestem, już jestem! Nie darowałabym sobie takiego gapiostwa.
    Nawet cień szansy jest zawsze jakąś pociechą :)

    Cieplutko pozdrawiam i zapraszam :*
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia i zostanę na dłużej :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękności :) Ustawiam się w kolejce. Zapraszam też do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ależ ogonek, ale zaryzykuje i tez sie ustawię, fajny cukieras :) pozdrawiam, eda
    zapraszam , www.dodeco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Teraz to ja jestem ostatnia, no ale może będę miała farta :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Przepiękny! Chcę, chcę, chcę :-).

    OdpowiedzUsuń
  87. Staje w kolejce i ja :-D :-D :-D Sliczny domeczek :-)

    Banerek juz umieszczony u mnie na
    tam-dom-twoj-gdzie-serce-twoje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Witaj wiosno! Cudny domek:) zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Słodki domek:) Chętnie zgłaszamy się do zabawy. Banerek w górnej zakładce na naszym blogu. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  90. Udostępniłam link konkursowy na FB
    atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  92. Cudowny domek, dodaję do obserwowanych i czekam na wyniki.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  93. link konkursowy na FB udostępniony :)
    myszka1212@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  94. Domeczek śliczny, zapisuję się z przyjemnością. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  95. Witaj!
    Bardzo uroczy domek. Szukam takiego do pokoju mojej Córki. Może mi się poszczęści?
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  96. Witam,
    Trafiłam tu przypadkiem i bardzo się z tego cieszę, bo widzę że zaglądać będę częściej :)Moja Córcia zakochała się w tym ślicznym domku, więc spróbujemy szczęścia :)
    Pozdrawiam Kasia

    kasia66b@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Uroczy domek - może los się do mnie uśmiechnie :)
    Dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Przeuroczy domek :).

    Chętnie bym go przygarnęła, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  99. Przepiękny domek - pomarzę sobie o nim przeglądając przy okazji Twój blog.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja też się zapisuję. I na pewno zostanę na dłużej, bo sama kocham haft krzyżykowy (chociaż ostatnio szydełko mnie pochłonęło).
    Zapraszam do siebie :)
    Ania z BrzezinaMoja

    OdpowiedzUsuń
  101. Bardzo śliczny domek!Uwielbiam takie rzeczy!Dlatego biorę udział i zapraszam również na moje Candy!

    OdpowiedzUsuń
  102. Biorę udział :)
    e-mail: sky.blue.sugar95@gmail.com
    adres bloga z banerem : http://sky-blue-sugar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Mała rzecz a cieszy:)
    Z chęcią się zapisuję.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  104. Biorę udział :)
    Baner na moim blogu :)
    Z chęcią podarowałabym taki domek mojej starszej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  105. zgłaszam się.
    zamieściłam banerek na blogu: maugorzatka.blogspot.com

    Pozdrawiaam:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Domek cudny,właśnie taki,mały,przytulny,potrzebny mi od zaraz.Staję w kolejce!A nuż.....Banerek juz na blogu.
    kociafrania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Będę niezwykle uradowana mogąc dołączyć do zabawy!
    Domek jest prześliczny i nawet mam już dla niego przeznaczenie :D

    Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  108. zgłaszam udział
    obserwuję : Copacabanaa
    mail copacabanaa@op.pl
    dodałam baner : http://copacabanaa.blogspot.com/
    zapraszam do mnie i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Drobiażdżki moje różne aż się rwą, aby w domku zamieszkać ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. No to i ja zgłaszam się w tej długiej kolejce po to cudeńko :)
    http://tworzydaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Obserwuję z radością (ToTylkoJa) i bannerek już też dodałam do siebie. Wspaniale by było wygrać gdyż jestem maniaczką drobiazgów i miałabym zdecydowanie co ustawić w tym domeczku!:))

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  112. Zgłaszam się!
    agnieszka.fudalewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Ustawiam się w kolejce. warunki spełniłam na fb, obserwuję również. marei17@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  114. Oj,przypadl do gustu Twoj domek,przypadl :-)
    Chetnie sie dolacze do Twojej zabawy :-)

    Pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  115. Witam , z miłą chęcią zgłaszam się i ja :)
    Domek by zawisł u mnie w sypialni na moje kolczyki byłby w sam raz :) CUDO. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. Mam już kilka pomysłów na wykorzystanie domka :)

    filcoweszalenstwobykejtiss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Już mam wizję na ten domek :)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  118. ja tez, jeszcze nie jest za pozno, chcialabym wygrac:)
    moze mi sie uda - stoje i czekam
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy :)ù
    magdusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Zapisuję się
    banerek leci na http://siubzdziu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Zdążyłam !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nawet mam dla niego miejsce :-)
    A mój piesek... no cóż, karmiony, kąpany, czesany... ale nie mam czasu jej tulić, biegać z piłką, rozmawiać ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  121. Domek? Obiekt moich westchnień! Świetnie wpasowałby się do kwiatków na moim parapecie okiennym. Wyrażam absolutną chęć wygrania go!
    Pozdrawiam cieplutko - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  122. I ja się grzecznie ustawiam w kolejeczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  123. Ja też, ja też. Nagroda super. Idealnie pasuje do wystroju mojego pokoju.
    Jestem obserwatorem pod nazwą Kamila Springer.
    Banerek na blogu po prawej stronie.
    Mój e-mail: kamila-2000@wp.pl
    Mój blog: http://kamilove-arcydziela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po tak wspaniały domeczek:) Oczami wyobraźni już widzę jak zajmuje honorowe miejsce w moim pokoiku na ścianie:) Zdecydowanie ożywiłby "moje miejsce na ziemi":) Pozdrawiam gorąco i mocno trzymam kciuki za szczęście w losowaniu:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Śliczny domeczek :) szczęście że zdążyłam się dopisać, banerek już widnieje na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  126. fajowy domeczek:)chętnie się poczęstuje:)

    OdpowiedzUsuń
  127. Ojej, ile tu ludzi! Ja też staję w kolejce.
    http://mojehokuspokus.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Marzy mi się taki domeczek... Przesłodki!!! Z wielką chęcią się tu ustawiam :-) Obserwuję jako Ania Czo. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  129. A ja marzę o własnym domku... może chociaż takim maleńkim :)
    zostawiam maila: m.czapiewska@onet.pl
    i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  130. Przydała mi się taki domek....w moim domku na wsi :-)

    OdpowiedzUsuń
  131. Z przyjemnością biorę udział!
    Domek jest śliczny!
    obserwuję jako madziakudla
    banerek dodany na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  133. alez kolejeczka :0 a ja jeszcze na sam koniec wiec szans zadnych - ale probuje sil bo domeczek poleczka superasna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  134. Zgłaszam się : )
    Obserwuje :d
    Banerek tutaj: http://muffinka-przedstawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. Chętnie biorę udział

    myszka1212@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  136. domek jak ze snu :) Chętnie biorę udział :) obserwuje jako anioleq-ss

    OdpowiedzUsuń
  137. Jak zwykle na ostatnią chwilę ustawiam się w kolejce, ale dziś mam urodziny, więc może mi się poszczęści :)
    Pozdrawiam
    Monika z http://mydreamwhitehome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. tak zostało mi ok. 45 min ale wcześniej czasu nie miałam niestety ale dziś się zabrałam do roboty i mam :) to tak:
    zgłaszam sie z miłą chęcią na twoje Candy !!
    obserwuje jako Asia Kurzawa
    http://pomysly-na-minute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. pewnie zgłaszam się jako ostatnia... ale może ostatni będą pierwszymi ? :) emajkowska@onet.eu - link do mnie https://www.facebook.com/eczyzewska

    OdpowiedzUsuń
  140. Cudo, idealny do pokoiku córci. Gratuluję czarodziejskich palców ;) Udostępniam: https://www.facebook.com/profile.php?id=100005051588383&ref=tn_tnmn

    Krysia (kajso1@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  141. Wspaniały pomysł, zapraszam także do mnie na bloga www.decoupageomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń