czwartek, 5 marca 2015

Urodzinowa Rozdawajka!!!!

Kochani, powodów do świętowania mam ostatnio sporo: zbliżają się urodziny mojego bloga (już czwarte), niedługo będę miała 400 obserwatorów, licznik odwiedzin rośnie - jak tu się nie cieszyć i nie chcieć Wam za to wszystko podziękować?

Ogłaszam zatem Urodzinową Rozdawajkę (akcja trwa od dzisiaj do 5 kwietnia).
Do wygrania sampler wykonany metodą haftu krzyżykowego.
Można o nim przeczytać tu oraz tu, gdzie prezentuje się już pięknie w ramce (rozdawajka obejmuje sam sampler, bez ramki). 


Regulamin jest prosty i typowy:

1. napiszcie w komentarzu pod tym postem, czyje imię chcielibyście umieścić na samplerku;
2. Udostępnijcie banerek tego candy wraz z informacją u siebie na blogu;


 3. Miło mi będzie jeśli dodacie mojego bloga do obserwowanych :-)


Zabawa jednocześnie trwa też na FACEBOOKU.
Zatem jeśli ktoś nie posiada bloga i nie może spełnić powyższych 'wymogów', zapraszam na fanpage'a :-) 
Można oczywiście zapisac się dwa razy: na blogu i FB - podwoicie swoje szanse na wygraną :-)

Zapraszam :-)

Burana.

19 komentarzy:

  1. Moja córeczka Zuzia bardzo by się ucieszyła :)
    Zapraszam na mulinkiija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje córcie też by się ucieszyły :) . Można dwa imiona w razie czego? Weronika i Julia :). Jak ten czas szybko leci , cztery lata :D życzę nasępnych owocnych lat.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę jeszcze wielu lat blogowania bez przerw i gratuluję rocznicy. Banerek zamieszczam, a imię na ślicznym samplerze Ida, albo Ida Emilia, to byłby prezent dla mojej dwumiesięcznej wnusi.
    Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak super! Gratuluję! Zdaje się, że u mnie też w tym roku 4 lata :-)
    Ja sie zapisuję z przyjemnością, i jakby to mnie szczęście dopisało to poproszę" Marcelinka "
    Pozdrówka cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział i ja :)
    Co do imienia to hmm Asia :)

    A baner wisi już na moim blogu :) http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuje sie i mam nadzieje, ze na obrazku wypiszesz imie mojej corci: Milena....
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin :) dziękuję za zaproszenie i ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, z przyjemnością ustawiam się w kolejce po ten śliczny obrazek :)
    Imię? Chyba moje. Magda.
    Gratuluję wytrwałości w tym co robisz!

    Pozdrawiam cieplutko - Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne cukieraski zapisuję się a napis idealny byłby jak pokazałaś tylko imię Emilka :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. banerek na http://kanwuje.blogspot.com/
    obserwuję jako kanwuje czytam testuję
    imię Ewelina (chyba że jakbym wygrała to bysmy się wstrzymali aż poznam płeć chrześniaka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne :)
    Baner: https://julla-photo.blogspot.com/
    Obserwuję oraz lubię na FB :)
    Imię Julia ^.^

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Sana
    Baner zamieściłam w zakładce rozdania na raczkowanie.blogspot.com
    Wybrane imię - imię mojej córeczki :) Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gdyby miał trafić do nas, poprosimy o imię ANIELA :):) banerek na blogu -> http://anitassafehouse.blogspot.com/p/rozdaniakonkursycandygi.html pozdrawiam i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po pierwsze to gratuluję 4 latek :)
    A po drugie chętnie się zapisuję (na fb już się wpisałam) po ten haftowany samplerek. Tylko mam dylemat, bo ten napis oznacza Tu śpią książęta, czy Tu śpi księżniczka?
    Idę wypełnić pozostałe warunki zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak imię, to Helena. Pozdrawiam cieplutko ze środka śnieżycy

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie gratuluję 4 rocznicy i życzę kolejnych miłych lat w blogosferze:)
    Z przyjemnością zapisuję się na Twoją rozdawajkę:)
    imię na hafciku - Roksanka

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana długo mnie nie było w blogowym świecie i prawie umknęła mi zabawa :) Wszystkiego co najlepsze - 4 latka, serdecznie gratuluję i życzę kolejnych pięknych, twórczych lat :) Spóźnialska ustawiam się w kolejce :) Imię - oczywiście Hania ;) Korzystając z okazji przesyłam życzenia pięknych, spokojnych i zdrowych Świąt, czasu na odpoczynek i chwilę refleksji, zielonej, wiosennej energii dla Ciebie i Twoich bliskich. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń