czwartek, 9 kwietnia 2015

Spóźnione wyniki candy!!! :-)


Kochani, wybaczcie mi to straszne opóźnienie, ale świąteczna i poświąteczna atmosfera nie sprzyja blogowemu życiu :-)
Jednak już jestem i gotowa jestem do losowania, a w zasadzie do podania wyników, bo losowanie odbyło się już rano, tak na szybko.
Zebrałam Was wszystkich zgłoszonych tu na blogu i wszystkie zgłoszenia z facebooka, poukładałam w kolejności, przyporządkowałam liczbę i kazałam memu Ukochanemu wybierać...





Została wylosowana osóbka, która zgłosiła swą chęć udziału w zabawie na fanpage'u:


Danuta Fiedor To ja bym prosiła imię mojej przyjaciółki Kasi. Niedługo zbliżają się jej urodziny, prezent byłby idealny :-)))

Zatem, ja na samplerku wyszyję imię Kasia!
Pani Danusiu - gratuluję, a Wam bardzo, bardzo, baaaardzo dziękuję za zabawę!

Całusy,
Burana.


8 komentarzy:

  1. Dzięki serdeczne za zabawę, wzorek znalazłam więc teraz sama mogę go wyszyć moim księżniczkom :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zabawę i oczywiście gratuluję zwyciężczyni! :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni :) i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Zwyciężczyni!
    Pozdrawiam ciepło i dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń