czwartek, 23 kwietnia 2015

W moim magicznym domku...

Kochani, zanim przejdę do dzisiejszego wpisu, chcę Wam bardzo, bardzo podziękować za ciepłe wpisy pod ostatnim postem i życzenia urodzinowe dla mojego Bratanka Adasia. Byłam bardzo wzruszona czytając Wasze komentarze, ale i ucieszona, bo wszystkie potwierdziłyście nasze rodzinne podobieństwo :-)
A dzisiaj chciałam Wam pokazać mizerne postępy (bo zaczęłam wczoraj) nowego haftu, który ma wyglądac tak:



Jest to maleńki obrazek, ale prócz tego, ze jest śliczny, to jest bardzo modny!!! kolory, to połączenie i typografia, która ostatnio dość często gości na naszych ścianach!
Zwykle wyszywam dla samej przyjemności wyszywania. Potem najczęściej rozdaję te wyhaftowane obrazeczki. Tym razem, robię to dla siebie, z przeznaczeniem na moją ścianę.


Dane techniczne:

- aida ecru 14tka
- mulina DMC
- 6 kolorów

Dawno na aidzie 14tce nie wyszywałam, hahaha i powiem szczerze, że przestawienie się z z lnu, czy aidy 20tki, wydaje się takie, jakbym do przedszkola wróciła, ale liczę, że efekt jednak będzie zadowalający :-)


Szkoda tylko, ze nie moge poświęcić całego dnia na haftowanie, tylko muszę się za prace zabrać :-)

Całusy,
Burana.

21 komentarzy:

  1. Faktycznie fajny wzór :) Czekam na kolejne postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wzorek na pewno szybko sie z nim uporasz. Ja tez wzdycham do moich robotek jak jestem w pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny obrazek i faktycznie "na czasie".
    Wow, przerzucić się z lnu na aidę 14 :) To musi być szok! Nie będzie tak źle. Już fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny hafcik i bardzo trendy. Również mam go w planach.Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik rzeczywiście modny :) Już się zapowiada ciekawie :) Ja mam to samo jak z 25ct przerzucam się nagle na 14ct - krzyżyki wydają mi się wielkie, ogromne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny , delikatny i klimatyczny wzorek:)
    Mam tak samo jak Ty kiedy wracam do kanwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny ten wzór. Jestem ciekawa jak wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała ta seria wzorków jest cudna i piekna kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzorek piękny, aż zazdroszczę talentu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzorek piękny, aż zazdroszczę talentu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wzór, podglądam, wzdycham i zazdroszczę umiejętności :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się bardzo podoba Twój haft. Jest nietuzinkowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się piękny hafcik. Aż zatęskniłam za haftowaniem. W tym temacie na razie stoję w miejscu, aż mi wstyd bo uwielbiam haft krzyżykowy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny obrazek i hasło na nim takie prawdziwe, nie mogę się doczekać żeby zobaczyć już gotową całość

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie super obrazek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam prośbę... mam ten wzór i mam na niego chrapkę, ale nie mam numerów mulin. Możesz podać wszystkie?

    OdpowiedzUsuń