czwartek, 23 kwietnia 2015

W moim magicznym domku...

Kochani, zanim przejdę do dzisiejszego wpisu, chcę Wam bardzo, bardzo podziękować za ciepłe wpisy pod ostatnim postem i życzenia urodzinowe dla mojego Bratanka Adasia. Byłam bardzo wzruszona czytając Wasze komentarze, ale i ucieszona, bo wszystkie potwierdziłyście nasze rodzinne podobieństwo :-)
A dzisiaj chciałam Wam pokazać mizerne postępy (bo zaczęłam wczoraj) nowego haftu, który ma wyglądac tak:



Jest to maleńki obrazek, ale prócz tego, ze jest śliczny, to jest bardzo modny!!! kolory, to połączenie i typografia, która ostatnio dość często gości na naszych ścianach!
Zwykle wyszywam dla samej przyjemności wyszywania. Potem najczęściej rozdaję te wyhaftowane obrazeczki. Tym razem, robię to dla siebie, z przeznaczeniem na moją ścianę.


Dane techniczne:

- aida ecru 14tka
- mulina DMC
- 6 kolorów

Dawno na aidzie 14tce nie wyszywałam, hahaha i powiem szczerze, że przestawienie się z z lnu, czy aidy 20tki, wydaje się takie, jakbym do przedszkola wróciła, ale liczę, że efekt jednak będzie zadowalający :-)


Szkoda tylko, ze nie moge poświęcić całego dnia na haftowanie, tylko muszę się za prace zabrać :-)

Całusy,
Burana.

34 komentarze:

  1. Faktycznie fajny wzór :) Czekam na kolejne postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wzorek na pewno szybko sie z nim uporasz. Ja tez wzdycham do moich robotek jak jestem w pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny obrazek i faktycznie "na czasie".
    Wow, przerzucić się z lnu na aidę 14 :) To musi być szok! Nie będzie tak źle. Już fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny hafcik i bardzo trendy. Również mam go w planach.Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik rzeczywiście modny :) Już się zapowiada ciekawie :) Ja mam to samo jak z 25ct przerzucam się nagle na 14ct - krzyżyki wydają mi się wielkie, ogromne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny , delikatny i klimatyczny wzorek:)
    Mam tak samo jak Ty kiedy wracam do kanwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny ten wzór. Jestem ciekawa jak wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała ta seria wzorków jest cudna i piekna kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzorek piękny, aż zazdroszczę talentu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzorek piękny, aż zazdroszczę talentu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wzór, podglądam, wzdycham i zazdroszczę umiejętności :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się bardzo podoba Twój haft. Jest nietuzinkowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się piękny hafcik. Aż zatęskniłam za haftowaniem. W tym temacie na razie stoję w miejscu, aż mi wstyd bo uwielbiam haft krzyżykowy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny obrazek i hasło na nim takie prawdziwe, nie mogę się doczekać żeby zobaczyć już gotową całość

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam prośbę... mam ten wzór i mam na niego chrapkę, ale nie mam numerów mulin. Możesz podać wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Zauważyłam Twój wpis na jednym z blogów mam nadzieję, że wrócisz do blogowania i pokażesz swoje prace. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń


  18. teacup poodles for sale under $500
    teacup poodle for sale near me
    toy poodles for sale
    teacup yorkie for sale
    teacup maltese puppies for sale
    https://greenlandpuppies.com/teacup-maltese-puppies-for-sale/
    https://greenlandpuppies.com/teacup-maltipoo-puppies-for-sale/
    https://greenlandpuppies.com/teacup-poodle-puppies-for-sale/
    https://greenlandpuppies.com/teacup-yorkie-for-sale/


    OdpowiedzUsuń
  19. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. dfb598b352d4109c1f845ec93d2e5cca
    website kurma
    numara onay
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you for your explanation, very good content. 8b157c055447355955ed33e75bdd8af3
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń