poniedziałek, 7 marca 2011

Zaczynam...

 Witam...
Jako nastolatka zaczęłam haftowac techniką krzyżykową... nawet dobrze mi szło, ale potem matura, studia, brak dostępności niektórych materiałów i zapomniałam o swoim hobby na dość długo. Aż pewnego dnia... wróciło! Ze zmorzoną siłą ;-) Zaczęłam czytać blogi dziewczyn, które dzielą ze mną pasję haftowania i zapragnęłam je poznać, uczestniczyć w ich życiu blogowym, no i od czasu do czasu, pochwalić się swoimi 'dziełami' ;-)
Tak więc zaczynam swoją przygodę na Bloggerze i liczę na miłe przyjęcie ;-)

5 komentarzy:

  1. Miło mi powitać Cię w blogowym świcie jako początkującą blogerkę i doświadczoną hafciarkę :)
    Koniecznie pochwal się swoimi wcześniejszymi dokonaniami oraz tym, czym zajmujesz się aktualnie. Będę do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy kolejną haftującą blogerkę. Fajnie, że coraz więcej osób się "ujawnia", bo przez długi okres nasze zajęcie było i czasem niestety jest postrzegane jako obciach.

    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Kochana cudne hafciki, misio Tedy jest słodziutki ;o) chętnie będę do Ciebie zaglądać ;o)

    OdpowiedzUsuń