sobota, 4 czerwca 2011

Na tamborku...

'Na zawsze ponosisz odpowiedzialność za to, co oswoiłeś.'
To cytat z mojej ukochanej książeczki (i chyba nie tylko mojej) - takiej, do której ciągle się wraca, która jest oceanem prostej mądrości o stosunkach międzyludzkich: 'Mały Książę' - Antoine de Saint-Exupéry...
I właśnie jeden z obrazków z tej książeczki znalazłam w formie diagramu ;-)))


Na przykładzie jest na poduszeczce, ja jednak mam w planach zrobić z tego obrazek z wypisanym cytatem, może właśnie tym, którym zaczęłam dzisiejszy wpis?
Wzięłam się więc do wyszywania:


Wybrałam polską aidę 16, kolor biały i uważam, ze w praktyce również jest całkiem przyzwoita.... mam wrażenie, ze trochę mi 'haczy' nitkę, ale to już takie na siłę szukanie minusów :-)

Na tę chwilę jestem na takim etapie:


Mam dzisiaj trochę czasu, więc kto wie... Może dzisiaj skończę? ;-)
Pozdrawiam serdecznie ;-)



6 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie, czekam na efekt końcowy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybka chcesz być, w każdym bądź razie - miłego wyszywania!

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam "Małego księcia" a hafcik widzę że już prawie na końcówce - zaraz będziemy podziwiać całość
    też miałam już przyjemność wyszywać na tej kanwie i również uważam że jest ok

    OdpowiedzUsuń
  4. "Mały książę" i mądrości w nim zawarte towarzyszą mi od lat! Wspaniały pomysł z tym wyszywaniem!
    Czekam niecierpliwie na ukończenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne a wiesz,że mój syn marzy o podusi z księciem! musze tylko znaleśc schemat pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń