niedziela, 18 grudnia 2011

Zmagania zakończone :-)

Po miesiącach użerania się ze wzorem metryczki: wczoraj postawiłam ostatni krzyżyk :-)))



No, może nie ostatni krzyżyk, bo brakuje jeszcze imienia + daty, ale jeden z ostatnich krzyżyków i najgorszą robotę mam już za sobą :-) Nie wiem, dlaczego tyle problemów mi sprawił ten wzór, ale jednego jestem pewna: już więcej sie za niego nie zabiorę :-)
Kanwa aida 18stka, ecru, jakiejś bliżej mi nieznanej firmy, mulina DMC.

Pragnę się pochwalić także moimi ostatnimi dokonaniami dekupażowymi :-) Coraz odważniejsza jestem w formach i wzorach i tak powstały takie oto skrzyneczki/segragatory na płyty CD:




Mam słabość do motywu nutek, więc siłą rozpędu, powstały jeszcze świeczniki do kompletu z segregatorami:



Zdecydowanie muszę dokupić serwetek tego rodzaju, bo coś czuję, ze na tym nie zakończy się moja wena nutkowa :-)

Na koniec, chce pokazać swój najnowszy zakup... Nie, nie jest związany ani z haftowaniem, ani z dekupażowaniem :-)



To jest transporterek dla moich zwierzaków futerkowych :-) Z atestem lotniczym, z wszelkimi 'bajerami', które pozwalają zwierzaki bezpiecznie przetransportować, z miseczkami na wodę i jedzenie, z kanalikami wewnątrz, które sprawiają, ze ewentualne siusiu spływa do nich i zwierzak nie siedzi we własnych odchodach. Ja jestem zakupem zachwycona... Zwierzaki trochę mniej :-)
A oto włascicielki tego pięknego transporterka:



To pierwsze, to tchórzofretka Drożdżówka, a czarna - norka amerykańska Muffinka :-) Obie wykupione z fermy futerkowej. Straszne łobuzy :-)

Pozdrawiam serdecznie i bardzo, bardzo, baaardzo Wam dziękuję za odwiedziny. Każdy komentarz, to ogromna radocha :-) Witam też nowe Obserwatorki :-) Ciesze się, że tu zaglądacie :-)

10 komentarzy:

  1. Metryczka wyszła ślicznie, a te Twoje zwierzaki są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna metryczka...dekupazowe prace rownie piekne...a zwierzaczki bardzo urocze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki są śliczne a ten transporter no full wypas ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorek słodki śliczny i urzekający i było warto się męczyć dla takiego efektu. Podoba mi się przyciemnianie brzegów w decu. Jest takie staro-retro. Pozdrawiam zwierzaki. Pomiziaj je ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie zwierzaki! Świeczniki i segregatory wyszły Ci kapitalnie, wzór nut plus cieniowane brzegi tworzą niesamowity efekt. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to czasem jest z niektórymi pracami, że idą jak krew z nosa:)) Transporter po prostu allinclusive:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te buciki ! :) Piękne zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna metryczka a twoje zwierzaki mnie urzekly..bardzo udane decu..pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OJEJ ale śliczne futrzaki, zawsze o takich marzyłam :) a buciki też boskie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocze zwierzaki! :))

    OdpowiedzUsuń