niedziela, 1 marca 2015

Skończyłam :-)

Wczoraj postawiłam ostatni krzyżyk w cudownym wzorze Belle and Boo - Hot chocolatte!!!!


Trudno było nie ulec temu wzorkowi! Trudno nie ulec całej serii i z pewności w niedługim czasie wezmę na tamborek któryś z dostępnych wzorów.



Podczas wyszywania trzy razy zabrakło mi kolorku, którym haftowałam fotel i jak na złość za każdym razem w pasmanterii wykupowałam ostatni moteczek tej muliny - czyżby wszyscy w okolicy wyszywali Hot chocolatte? :-)



Dane techniczne:
- aida 16 (Zwigart) kolor ecru
- mulina DMC

Teraz znowu stanęłam przed dylematem, czy brać się za UFO-ki, czy jednak coś nowego wyhaftować :-) My, Hafciarki, mamy zycie pełne trudnych wyborów, prawda? :-)

Pozdrawiam,

Burana.

34 komentarze:

  1. Ten obrazeczek jest tak słodki jak gorąca czekolada :) Szczególnie króliczek.
    Twój obrazek jest dopracowany w każdym calu. Krzyżyki takie równiuteńkie. Super. Ciekawe jak go oprawisz.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam obrazki z tej serii;) Śliczny haft!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super hafcik. Belle jednak ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, tyle cudnych wzorów a życie takie krótkie, nie wiadomo, co wybrać ;) Hafcik śliczny, bardzo dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft jest śliczny, ma tyle szczegółów do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zakochana w tym króliku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tam Belle jakos nie kusi, nie w moim stylu, ale fajnie, ze tak milo Ci sie haftowalo! A dlaczego na zlosc? Chyba na szczescie, ze trafialas na ostatni motek i moglas wykonczyc:)
    No i ja jestem za UFOkami! Ulga niezamowita jak sie po kilku latach choc jednego zarznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Na złość', bo nie mogłam zapasów zrobić :-)))

      Usuń
  8. Słodki i ciepły hafcik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra ! Bliźniaczka mojej dziewczynki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny! :) Podziwiam szczerze Twoją precyzję i cierpliwość. :)
    d.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny wzorek, sama mam go w kolejce do wyszycia. Trudno sie im oprzec to prawda. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy hafcik.Lubię wzorki z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzór rzeczywiście cudowny i hafcik jest też cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haft co prawda mnie nie pociąga, tym bardziej podziwiam cierpliwość i wytrwałość.
    Pozdrawiam.:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny obrazek:-) Nie mogę się napatrzeć.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny obrazek, piękne krzyżyki!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bella to sama słodycz i szybko Ci poszedł ten kolos. Ja może kiedyś się skuszę na moją wersję tego wzoru, bo jest znacznie mniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie tak szybko :-) Kiedy się na blogu chwaliłam wyszytym króliczkiem, to miałam już wyszyte pół obrazka :-)))

      Usuń
  18. Prześliczny wzorek :) Co do dylematów...to zaczynaj nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja rozumiem Twój dylemat :)
    Obrazek bardzo bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Patrzę z zachwytem i podziwiam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o łał. Gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie Ci wyszedł ten hafcik! W ogóle CUDNE rzeczy robisz! :) Pozdrawiam cieplutko, Magda

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale wygląda Twój haft. Niezmiennie rozczulają mnie pomponiki przy papciach tej małej :)

    OdpowiedzUsuń