czwartek, 30 marca 2023

Wiosna w kratkę ⛄⛄⛄

Spóźniłam się z postem na pierwszy dzień wiosny, a specjalnie na tę okazję chciałam pokazać ten sympatycznym samplerek, który wyhaftowałam już jakiś czas temu. Jak zwykle czeka na oprawę 😁😁😁



Lubię haftować samplery, choć w sumie rzadko do nich siadam. Może najwyższa pora to zmienić.



Bardzo lubię te szczegóły i szczególiki. Pszczółki, robaczki, ślimaczki, no i masę kolorów. Sprawia to ogromną radość, no i liczę, że przywoła prawdziwą wiosnę, bo niedługo wybywam na urlop i nie chcę brodzić w deszczu albo gorzej - śniegu ⛄⛄⛄

Zaczęłam tez nowy hafcik, ale póki co nie mam czym się pochwalić, bo to dopiero początek przygody z tym obrazkiem :-)



Obiecuję jednak, ze będzie to znowu coś po dziecięcemu rozczulającego :-)


Pozdrawiam,

Burana

5 komentarzy: